You are currently viewing תיעדתם רגעים יפים? אל תוותרו על אלבום התמונות!

תיעדתם רגעים יפים? אל תוותרו על אלבום התמונות!

רגעים יפים? אל תוותרו על אלבום התמונות!

עד לפני כמה שנים, בכל אירוע משפחתי מרגש, באירוע עסקי חשוב או לקראת נסיעה לטיול בחו"ל, הייתם מצטיידים במצלמה. המטרה? לתעד כל רגע ורגע מהחוויה שלכם. כיום? המכשיר החכם שלכם מלווה אתכם לכל מקום – דרכו אתם גם נוצרים את הרגעים היפים ביותר.

הבעיה הגדולה היא שלרוב אותן תמונות נשארות באותו מכשיר ולא יוצאות החוצה. התוצאה? אין לכם באמת אלבום תמונות מסודר שתוכלו לפתוח, ולחלוק באמצעותו את הרגעים המיוחדים שלכם עם היקרים לכם. "מ. אורנית" מזמינים גם אתכם להתחש באלבום תמונות מיוחד – כזה שיאגד בתוכו את כל החיוכים ויגרום לכם לחייך שוב.

המכשיר החכם התקלקל, ומה עם התמונות?

שוב ושוב מותחים ביקורת על כך שאנשים בעולם המודרני נותנים יותר מדי אמון במכשיר החכם. נסו לדמיין מצב בו נסעתם לטיול משפחתי גדול, תיעדתם את עצמכם באתרים מיוחדים וברגעים משפחתיים יפים, אך בחרתם שלא לפתח את התמונות ולהכניסן לאלבום. התוצאה? את התמונות היפות ואת הרגעים שלא יחזרו, לא תוכלו לשחזר.

ההלמצה אליכם היא לפתח את התמונות – פיתוח התמונות הוא הגיבוי הטוב ביותר שתוכלו לעשות. את התמונות הנבחרות שלכם תוכלו לשלב בתוך אלבום תמונות כיסים שיעניק לכם נחת ונוסטלגיה מתוקה בכל עת. חבקו גם אתם בחזרה את המסורת היפה ואת הריטואל המרגש: בחירת תמונות נבחרות, פיתוחן ושילובן באלבום על פי סדר הטיול.

מתנה מרגשת מכם לסבא וסבתא

הדור הצעיר צמוד למכשירים החכמים, אך בני הגיל השלישי לעומת זאת מעדיפים להיצמד דווקא למוכר להם. אלבום התמונות יכול להיות מתנה מרגשת ומקרבת לסבא וסבתא היקרים שלכם. תוכלו לפתח תמונות של כל בני המשפחה המורחבת, ובאירוע מיוחד שאתם חוגגים להעניק להם את האלבום המציג את אילן היוחסין המשפחתי. בעידן בו ישנה סגידה לטכנולוגיה ולחומר, אלבום משפחתי שכזה הוא כל מה שאתם צריכים כדי להפתיע ולגעת בלבם של האנשים שאתם הכי אוהבים.

פיתחתם תמונות? אל תשכחו להכניס אותן לאלבום

פיתוח התמונות אכן מומלץ לכם, זאת מאחר וכך אתם מגבים את כל התמונות שצילמתם. עם זאת, חשוב לדעת כי פיתוח של התמונות לא מבטיח כי התמונות אכן ישמרו. בכדי להבטיח כי התמונות לא יקרעו, ידבקו זו לזו או יתקמטו, תצטרכו לשלב אותן בתוך אלבום ייעודי.

אלבומי התמונות מוצעים לכם בגדלים שונים, כך שתוכלו לבחור את האלבום המתאים לכם ביותר. כך לדוגמא: אלבום של אירוע מצווה או חתונה יהיה גודל יותר, זאת מאחר ואירועים אלו מאופיינים בתיעוד נרחב יותר. לעומת זאת, אלבום משפחתי יוכל להיות קטן יותר, עם מספר קטן יחסית של כיסים המיועדים לתמונות.

כתיבת תגובה