You are currently viewing אלבום תמונות מי צריך את זה בכלל

אלבום תמונות מי צריך את זה בכלל

אלבום תמונות
אלבום תמונות המסורתי

הייתה תקופה פעם, לפני שנים רבות, שבה לכל אחד בבית היה חפץ מיוחד שכולם הקפידו לשמור עליו, לעטוף לחבק ולשמור מכל משמר, נכון, לא טעיתם, "אלבום התמונות המשפחתי". בזמנו כל הזיכרונות והרגעים המרגשים לצד המביכים של המשפחה או החברים קובצו לאלבום תמונות בעל כריכה עבה ומכובדת, שהתמונות מונחות זו לצד זו עם כיתוב בכתב יד, שמסביר לצופים את נסיבות המאורע. המהפכה הטכנולוגית לצד הדיגיטאלית שינו את כללי המשחק והביאו לעולם את היכולת לצלם בכל זמן וכמובן לשתף עם כולם.

למרות זאת הקדמה דחקה והשכיחה מאתנו את הרגש הטמון באלבום תמונות שאפשר ממש לחוש ולהרגיש, לצלול אל תוך ים של נוסטלגיה ולהתרפק על העבר המתוק.

אלבום התמונות מסרב למות, יש לו עוד מה להציע! כמו ניבוי של תחזיות רבות שבהן תעשיות שלמות נכחדות כשעלו על מסלול ההתנגשות עם המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית, הוצאות הספרים, תחנות טלוויזיה אפילו העיתונים כל אלו עדיין כאן אתנו וכנראה גם יישארו לעוד הרבה זמן, כיוון שיש בהם צורך רגשי שאף מהפכה לא מסוגלת למחות, אולי להרחיק מעט הצדה, לא יותר.

הצפייה בתמונות מתוך אלבום שהכריכה שלו עשויה מעור ז'מש מספקת הזדמנות לחוויות שיציפו את הרגש, בכל פעם מחדש. ישנם רגעים בחיים שבהם לא נרצה לשכוח סיטואציה או אירוע מיוחד שקרה בעבר ולהנצחת אותם מקרים בתמונה יש ערך רב וסמלי עבורנו, כיום הנטייה היא לצלם את הרגעים אבל ספק גדול מי מאתנו זוכר או יודע היכן הן קבורות בין הררי זיכרון הטרה והתיקיות הדיגיטליות בנייד או במובייל? כיום רבים מבינים שכדי לנצור רגעים, לצלם אותם ותעד אותן באופן משמעותי, רצוי שיהיה מונח אלבום תמונות מכל חוויה, תקופה אם מדובר באלבום משפחתי או הטיול הגדול. אלבום שחוזרים אליו מידי פעם עם בני הבית או חברים, נזכרים ומתרגשים.

ישנם סוגים שונים ומגוונים של אלבומי תמונות, גדולים, קטנים, חלק לאורך וחלקם לרוחב, מעוצבים באופן אישי, כריכות מחומרים שונים, עץ, דמוי עור ועוד. כל אחד מהם משמש לצרכים אחרים, למשל אלבום בת מצווה, חתונה, אירוע עסקי, אלבום טיולים, אלבום חברים מתקופות שונות והיד עוד נטויה.

כאן אצלנו במ. אורנית תוכלו למצוא מגוון עשיר של אלבומים למשפחה או לחברים, לצד מסגרות תיבות אלבומים אנחנו מספקים היצע של אלבומים, אלבומי כיס, אלבומים מעוצבים בהתאמה אישית, אלבומי שורשים, אלבומי מגנטים.

אשמח לשמוע מכם ולעצב לכם את הזיכרונות והרגעים לאלבום: 050-8466684

כתיבת תגובה