מי בכלל צריך שעון עם תמונה?

בעידן הדיגיטלי יש לנו שעון כמעט בכל מקום שבו אנו נמצאים: ברכב, בסמארטפון, במיקרוגל, במחשב הנייד ובעוד כל מיני גאדג'טים- אז למרות זאת למה אנחנו צריכים שעון ועוד עם תמונה?

מי בכלל צריך שעון עם תמונות? מצאנו 5 סיבות מספיק טובות שאולי יעזרו לכם להחליט למה אתם צריכים שעון.

השעון הופיע כבר לראשונה במאה הראשונה לספירה, בדמות שעון שמש, שהיה פשוט מאוד, כיוון שמדובר במקל נעוץ באדמה. לאחר מכן בני האדם החלו לעשות שימוש בשעוני חול, המורכב משני מכלים כשאחד מהם מלא בחול ויורד לאיטו בזרם דק למיכל השני. עם התפתחות הטכנולוגיה בתקופת המאה 15 החלו לעשות שימוש בשעון מים, שהיה מיכל גדול מלא במים המחובר לצינור וזרם דק הנשפך לכוס בכל שניה. לאחר מכן לקראת המאה ה-17 הומצא השעון המכני, הבנוי על קצב קבוע של תנודות המטוטלת. לבסוף הגיח לעולם השעון האלקטרוני שפועל על מעגל תהודה חשמלי.

מאז ומעולם השעונים היו דבר חיוני והכרחי עבור בני האדם באשר הם. אבל כיום, עם יד על הלב, על פניו נראה שאין סיבה ממשית לצרוך שעונים לא שעוני יד ובטח לא שעון קיר, אז למה בכל זאת כדאי לכם שעון קיר או לשולחן ואפילו עם תמונה קטנה? הנה 5 סיבות שישכנעו אתכם שעדיין לא עבר זמנו של השעון.

  1. מתנה אישית שאוהבים

שעון קטן או גדול תלוי על הקיר או מונח על שולחן הוא מתנה נהדרת למשפחה וחברים ואפילו לעובדים במשרד. כל אחד היה שמח לקבל שעון מעוצב בתוספת הקדשה אישית ותמונה מצורפת מרגע מתוק או מצחיק.

  1. נוסטלגיה משפחתית

בעידן הטכנולוגיה שבו רוב המוצרים הם דיגיטליים, שעון יכול להיות משהו נוסטלגי מפעם שמציף זיכרונות נעימים. מעט קלאסיקה בבית לא תזיק וההיפך היא תעניק מראה ייחודי ועיצובי לחלל שלכם אם זה הבית או המשרד.

  1. להתרגש כל פעם מחדש

שעון בעיצוב אישי עם תמונות משפחתיות מאירועים שמחים בחיים או תמונות של בת הזוג והילד בחדר או בסלון משמר את החוויה הטובה בכל פעם שצופים בתמונות נזכרים ברגעים המתוקים.

  1. הסוואה מושלמת

שעון עם תמונה יכול לשמש כהסוואה בבית או במשרד, למשל התקנה של מצלמה נסתרת או הסתרת חפץ וסכום כסף חשוב. בקיצור סליק מושלם.

אם אתם מעוניינים להתרשם ממגוון שעונים עם תמונה מעוצבים בהתאמה אישית במחירים ללא תחרות? אנחנו מזמינים אתכם להציץ באתר.

כתיבת תגובה